SKOLAAN!

Datum & tid: 2009-05-26 - 13:43:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sitter på teorin nu , sitter och pratar om studenten. SHIT det är verkligen inte långt kvar nu! Helt sjuuuukt!
Ni som inte fattar, ni kommer att fatta sen. Det går inte att beskriva!

Iallafall, vi har haft religionslektion idag, var rätt toligt faktiskt! Lekte någon lek och det blev lika mellan lagen!
Efter det satte vi oss ute i solen, så himla fint väder och jag hoppas att det blir lika bra på studenten!

Innan skolan var jag och körde med skolan och mamma följde med. Sedan åkte vi in till stan och lämnade in mammas bil och gick och tog en fika! Jättemysigt var det, tack mamma!
Sedan gick vi och tittade på skor, köpte två par och ena paret fick jag av mormor och morfar till studenten, TACK TACK TACK! Blev jätteglad!!!



Efter skolan ska jag hem och plugga på provet tills imorgon, känner att jag kan det ganska bra men ifall att!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback