RISK ETTAN!

Datum & tid: 2009-05-29 - 07:22:44 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Sitter nu och väntar på att tiden ska gå lite, ska åka och ha en kurs (riskutbildning 1) som ALLA som ska ta körkort måste göra... Ska vara där vid kvart i 8 till tjugo över 11. Sedan till skolan för att tvätta skåp och få USB minne från KOBIA (som de skulle lämnat igår) och sedan åka iväg för att jobba... Snacka om seg dag!

Pappa,William och Lena är i Skåne och kommer inte hem förns imorgon någon gång, så jag och David ska vara med farmor om inte hon hittar på något annat. Kanske att Henrik kan följa med, men han jobbar helg så det är lite tråkigt :/...

Nej, nu ska jag börja att packa ihop lite så att jag slipper stressa! Och Ida , hur tusan har du fått så många besökare!? Herregud! Jag vill också, och lägga in reklam på min sida, hjälp?


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Är man poppis så är man ;)



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-05-29 @ 14:52:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback