ONSDAG, 9 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Datum & tid: 2009-05-27 - 07:28:01 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Japp, idag är det 9 dagar kvar till studenten!!  Yehaa!
Idag blir det iallafall bild och samhällskunskap! Ska göra prov idag men sen måste jag gå tidigare från samhälle för att hinna till synundersökningen. På bilden ska jag måla mig "ljusstake" som jag gjorde förra veckan, har längtat tills idag så att jag kan göra klart den!
+ Att jag ska fixa lite mer med vissa bilder som jag har gjort men som jag behöver göra mer på för ett högre betyg.

Efter synundersöknin idag ska jag,Emily och Carro till tatueraren i Årsta för att  få lite insperation till min nya tattoo!
Haha, Herman sitter med mig vid datan nu och ser om jag sköter mig ^^ Så söt, följer pilen och slår på skärmen.

Har så himla tråkigt, inga har ju vaknat! Åååh, tänkte att någon kunde vara inne på msn, men inga roliga.
Så jag tog lite "hej-jag-har-tråkigt" bilder!


Kommentarer
thaikalle

Fin blogg. Kolla mina apor och följ med på mina djungeläventyr i Burma och Thailand



Blogg: http://www.thaikalle.blogg,se
2009-05-27 @ 17:59:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback