OMRÅDET

Datum & tid: 2009-05-27 - 21:55:37 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Kom hem vid 20.00 från att ha tittat var lägenheten låg. Alltså, det är inte det mest sexigaste jag har sett, men det är helt klart bättre än Fisksätra! Mysiga gårdar, liten lekplats och bra med parkeringar. Det enda var bara att det såd så himla trist ut på utsidan, allt var i betong! Men men vi får väl se imorgon hur det ser ut då när mamma och Henrik har varit och tittat. Det är det som är viktigast! Sedan kan man ha kvar lägenheten tills man hittar något nytt om man vill det.

Nu sitter jag iallafall och tittar på Bröllopsfixaren medan Henrik är nere och köper drickan som vi drack upp...
Känner mig grinig idag, gillar verkligen inte det! Känner mig så himla elak när Henrik (alla andra också) är jättegullig och jag bara sitter och är grinig! Förlåt... Måste bättra mig!! VERKLIGEN!

Kommentarer
Anonym

Isabelle, du ska vara snäll, skärpning damen!



2009-05-28 @ 07:18:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback