KÖRNING + VISNING

Datum & tid: 2009-05-25 - 17:40:40 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Körningen idag gick inte lika bra som de andra, hade jätteont i huvudet och svettades som en gris!
Men i slutet så gick det mycket bättre! Så imorgon ska vi öva lite med på det vi gjorde idag, sedan ska vi åka till Sköndal och köra lite där för att det är lite mer trafik där.

Det blev ingen tatueringstitt idag. Hörde av mig till Carro när jag hade kört klart men då satt hon fortfarande kvar och klippte sig, så vi bestämde att ta det på onsdag istället! Och då kan Emily följa med också!

Iallafall, hittade en lägenhet idag i Hammarby Sjöstad som Henrik ringde till men fick inget svar.

Sedan ringde han upp mig lite senare och sa att vi skulle på visning på en annan lägenhet i Orminge på torsdag!! Hoppas på att det går, och om inte han kan gå ifrån jobbet så ska jag dit (om det går utan honom). Tråkigt bara om jag missar chokladprovningen... Hmm.
Men är iallafall jätteglad nu! Ska inte hoppas för mycket, men ändå!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback