INGE JOBB...

Datum & tid: 2009-05-23 - 11:39:59 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Vaknade imorse och kände att min ryggvärk inte var något bättre... Så jag hörde av mig till jobbet och sa som det var.
Känns väldigt irriterande eftersom att jag får mer betalt på helgerna! Men igår så gjorde jag klart allting som skulle vara klart idag så att Leffe inte behöver göra mitt jobb också.

Så vi vaknade vid nio imorse, väldigt skönt! Gick upp och satte mig och tittade efter lägenheter och sedan hoppade jag in i duschen. Så nu har vi precis ätit lunch och ska sedan åka till Nacka för att gå och titta runt lite. Ska bli mysigt!

Senare på kvällen så ska vi ut med Ida och Schhhhonas (Jonas), det ska bli roligt! Så om någon mer vill följa med så skrik till! Vi ska till Huset eller något annat ställe om vi hittar.
Nu ska jag diska och sedan göra mig iordning lite!

Kommentarer
Anonym

Hmmm...om inte går till jobbet så bör man väl inte partaja på kvällen ? /Mamsen



2009-05-23 @ 16:24:01
Anonym

Jo men om det skulle vara en vanlig utgång skulle jag inte göra det... Men nu är det med Ida som jag inte har umgåts med på jättelänge så det är därför jag gör det...



2009-05-23 @ 18:35:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback