INGA NAGLAR IDAG

Datum & tid: 2009-05-10 - 12:15:28 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Jag frågade hur lång tid det skulle ta med naglarna, det skulle ta ca 3 tim (som Carro). Och jag känner att jag inte orkar sitta så pass länge, fram för allt inte när jag måste plugga. Så jag får göra det en annan gång, typ imorgon kanske!
Men jag vill helst ha acryl och inte gelé, så ska leta vidare lite om det finns någon annan billig i närheten.

Jag tror jag har hittat en nu, problemet är bara att hon la ut sin annons i december förra året, men jag hoppas hon gör förlänging med acryl fortfarande!

Yes! Har tid den 25/5 efter skolan någon gång, ska bli skönt att fixa de. Mina naglar växer knappt någonting längre. Och eftersom att vi inte får ha det i bageriet så tänkte jag att jag kunde ha det till studenten iallafall :)










BELLa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback