HEMMAFEST? JA TACK!

Datum & tid: 2009-05-20 - 09:20:44 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Jag pratade med Ida förut och blev så himla sugen på att gå på en hemmafest!
Visst krogen är kul, men det kostar lite pengar och jag har tröttnat lite på det faktiskt... Så om någon vet någon hemmafest så säg till! (:

Idag blir det iallafall bild i skolan, längtar faktiskt! Hoppas att hon har bränt min figur som jag gjorde förra gången!
Jag gjorde ett träd med en duva på och sen en ljushållare, hade tänkt att den ska vara till farfar där uppe <3
Gud vad jag saknar honom!!! Man tänker inte på det så ofta för att man inte vill det, men när man väl tänker på det så märker man hur himla mycket man saknar honom... !!

Kommentarer
Sandra

Håller verkligen med! Saknar honom så himla mycket! Väärldens bästa morfar! <3



Blogg: http://sandrarosteck.blogg.se/
2009-05-23 @ 12:40:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback