AJ AJ AJ AJ... AAAAAAAJ!

Datum & tid: 2009-05-22 - 10:33:23 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Jag var precis ute och hälsade på pappa,William och Lena som kom och lämnade David här. När jag ändå var ute så tänkte jag flytta moppen... Jag tänkte ställa den så att den inte står så mycket ivägen. Så jag lyfte den för att det skulle stå rakare och då hände något med ryggen, så jag har jätteont nu!! FAN! Jag hoppas att det blir bättre tills jag ska jobba.
Eller jag kommer jobba ändå, men jag tänker mer på morgondagen... Det blir ofta värre då!

_________________________________________________________________________________________


+ Att jag fick reda på nu av pappa och Lena att William ska opereras nu iallafall. PÅ MIN STUDENT!!!!!!!!
Vad fan, ska jag stå där utan min pappa på min ENDA student?!?! *Gråter* Det är EN gång i livet
jag tar studenten, och den operationen som William ska göra är inte så allvarlig som det låter.
Den skulle kunna vänta en månad till! Självklart ska William må bra, men vad fan! STUDENTEN!!!
Fy fan vad ledsen jag blir...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback