SKOLA

Datum & tid: 2009-03-23 - 10:43:58 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag är det skola som gäller !
Gud, det känns verkligen som en evighet, känns som att man har varit borta i flera veckor... Hoppas att alla kommer idag också. Carro,Lotta,Therese och Emily. Jag har inte träffat Carro och Lotta på jag vet inte när! Saknar de jättemycket, så jag hoppas på att de ska vara i skolan :)

Efter skolan ska jag till pappa som jag inte har träffat på 2 veckor nu, så det ska bli mysigt! Har en present till William också som han ska få, en nalle från Orsa.



Imorgon blir det simma efter skolan, och sen ska jag träffa Henrik! Imorgon har vi varit tillsammans i ett halv år, jag måste säga att tiden går snabbt! Saknar honom så himla mycket nu! <3
Det var allt för mig för den här gången, nästa gång skriver jag lite mer om semestern i Orsa.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback