PRAKTIKEN

Datum & tid: 2009-03-04 - 15:56:42 ▼ Kategori: 0 Kommentarer



Idag har gått bättre än de andra dagarna faktist! Det är kanske för att jag börjar komma in i tempot och vet lite mer om vad jag ska göra. Började 06.00 - 14.30, dagen gick väldigt snabbt!

Har iallafall gjort:
- Jordgubbsbakelser
- Kanelkransar
- Älvsjö bageriets kända Dovrekakan (titta in det!)
- "Kärleksbakelser" (enligt mig och Malin)
- Paj m. mazarinmassa
- Brownies
- Semlor
- Chokladmousse bakelser

Skrattade ganska mycket idag, alla grabbarna är så sköna. Man hör från bageriet att de står och sjunger till t.ex Poker Face. + Att Stefan har retats med Malin ganska mycket idag, så jag har stått och garvat åt dem! Så underbara...
Så jag och Malin har hunnit med ganska mycket, så det är skönt. Så för första gången gick vi samtidigt från praktiken/jobbet, så vi gjorde sällskap på bussen. Skönt att baka med någon i nästan sin egen ålder, man kan prata om lite andra saker då.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback