TREVLIGT DÅ

Datum & tid: 2009-06-23 - 13:30:29 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Jag trodde att tatueringsstället öppnade 11.00 och kom dit typ kvart över 11, men då ser jag att de öppnar 12.00!! Kul!
Men jag gick och köpte glass och vatten och satte mig i en park för mig själv...
Sedan när jag kom in så hade han glömt den hemma och var inte riktigt klar med den (han såg bekymrad ut) så han skulle maila den till mig ikväll och säga vad jag tycker. Är hos pappa då (som är grinig på en för att man inte har kommit ut och hälsat på spontant) så jag bad mamma att titta på den åt mig och sedan skicka mms så att jag får se den.

Sitter här nu och har inte så mycket för mig, ska väl snart bege mig hem till pappa. Måste käka någonting men jag känner inte för något. Får se hur det blir med det.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback