STUDENTEN ÄR TAGEN!

Datum & tid: 2009-06-07 - 17:49:09 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Nu är det över! Känns både lite jobbigt med ändå skönt...
Det började som sagt med champangefrukost hemma hos mig med mina tjejer! Och sedan kom Jörgen och skjutsade oss till skolan där vi fick skriva i mössorna. Fick ett stipendie! Blev så himla glad!!
Sedan var det dags att springa ut, gud vilken härlig känsla det var precis innan, helt otroligt. Möttes upp av mamma,Jörgen,David,Henrik och hans mamma + bror m flickvän,mormor & morfar,farmor,Pernilla, kusinerna från mammas sida och Monica ( men inte pappa!!!! :'( ).
Gud vad mycket saker jag hade runt halsen, herregud blev framtung ju!
Sedan var det dags för flaket som blev riktigt lyckat, men i slutet ville alla bara hem för att kissa,tvätta sig och äta!
Så när vi kom fram till skolan stod Nicklas och Henrik och väntade med den fina bilen!
Mottagningen var riktigt mysig!!! Det kändes hur bra som helst att ha HELA sin släkt där, och kunna fira det med alla! Och alla presenter jag fick var mer än vad jag hade fförväntat mig! TACK TACK TACK!!!
Och tack världens bästa mamma och mormor som fixade det mesta (allting?) på landet!

Sedan blev det utgång med Carro,Lotta,Henrik,Atte och Nea. Riktigt roligt trots att man var helt slut, stannade ändå kvar ett bra tag! Kom hem vid 3 tror jag...
EN OTROLIGT BRA STUDENT!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback