SKISS IDAG!

Datum & tid: 2009-06-23 - 10:07:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

"God morgon"...
Idag känner man sig riktigt seg,somnade jättetidigt igår! Herregud, man börjar ju undra. Men det kan nog bero på att man var så mycket i solen igår också. Tog mitt första dopp igår! Fy tusan vad kallt det var, men det var uppfriskande!



Skissen på tatueringen ska äntligen bli sedd! Jag hoppas att den är fin och att jag inte kommer in för sent...
Efter att jag har tittat på skissen blir det nog att åka hem och sedan vidare till pappa. David och jag pratade om när de skulle åka till Skåne, och då sa han vecka 27 och framåt. Men de åker för tusan på fredag! Så jag tänkte faktiskt åka dit idag och hjälpa pappa med huset och annat.
Tänkte vara där tills på torsdag eller fredag morgon, det beror på. Men David har ju sommarlov nu så då finns det iallafall någon hemma + farmor!

Farmor skulle till sjukhuset idag och titta igenom massor med grejer. Jag hoppas på ett bra besked! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback