RITAT MED WILLIAM

Datum & tid: 2009-06-11 - 11:36:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Som sagt... Jag åkte till farmor i tisdags för att träffa henne och hjälpa henne med William. Det gick bra, pratade om allt möjligt. Vid 10 på kvällen kom Lena och pappa hem, de hade haft det riktigt trevligt tydligen! Så jag satt uppe med pappa till 23.00 sedan var jag för trött.

Dagen efter ritade jag och William hela förmiddagen och sedan åkte vi till Hammarby sjöstad för att titta på kläder till William. Hittade tre par byxor som han fick gå mannekäng med fram och tillbaka i vardagsrummet medans jag nynnade på en påhittad "dunka dunka" låt. Hahaha!

Här är några av bilderna:


Åkte hem till mamma vid kvart i 3 och satt och pratade med mamma om det som har hänt (mordet på Therese). Det är fortfarande så himla overkligt. Man reagerar annorlunda på något sätt när det har hänt nära en. Usch!
Sedan kom Henrik och vi åkte och köpte mat till mig, åt tacosallad som jag gjorde själv, riktigt god!!! Sedan satt jag och spelade The Sims till halv 11, haha kan inte slita mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback