PERNILLAS UTSPRING & MIDDAGEN

Datum & tid: 2009-06-04 - 21:20:22 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Okej, det första jag säger är att jag inte skulle tagit de där byxorna till Pernillas utspring, jag frös faktiskt.
Men det gick bra ändå, träffade hennes mormor och morfar på bussen. Så jag fick sällskap iallafall och det tog ett tag innan vi hittade resten av familjen!
Sedan var det Pernillas tur att springa ut men hon kom inte, sedan kommer hon och hennes kompis ut ensamma och då hade, de som hade hand om att öppna dörrarna, stängt in de när deras klass sprang ut.
Inte deppade hon för det! Hon var glad ändå i allt regn också. Vinkade av henne vid flaket och träffade Jonas samtidigt!
Var riktigt roligt att se när alla springer ut, pirrar verkligen i min mage konstant!




Efter utspringet åkte jag hem och bytte byxor och sedan kom Ida och hennes mamma och hämta mig för att köra oss till middagen, tack!!
Middagen var riktigt lyckad för min del! JÄTTEroliga shower, god mat och härliga människor! Blev lite tårögd när man tänkte på att man säkert aldrig kommer att träffa vissa igen...



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback