PENGARNA RULLADE

Datum & tid: 2009-06-02 - 15:32:38 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Nu är jag tillbaka hemma igen, fick skjuts ända hem! Hade jag inte räknad med, men tack Lotta! <3
Efter att Lotta och Carro hade hämtat mig så hämtade vi upp Nea och sedan åkte vi till Skhlm och shoppade lite.
Jag köpte ett par jeans som jag har velat haft länge men var för dyra, men nu var de sänkta med till halva priset! Så jag slog till. Sedan köpte jag "dekorationer" till mina naglar tills på torsdag/fredag och till sist köpte jag en tröja som jag ska ha till fredags kvällen!
Så det blev 3 grejer iallafall, länge sedan jag shoppade faktiskt, men man får ändå dåligt samvete på något sätt...



Medans vi var i Skhlm så ringde David och berättade två väldigt tråkiga saker, så jag ville bara hem sista tiden... Och när vi väl är på väg hem ringer Henrik och säger att han mår jätteilla och dåligt. Kan det bli värre?! :(


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Vad är det som har hänt? :(



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-06-02 @ 18:49:21
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Ja verkligen! :)

Men det var väl bra? :/ asså nu är den ju borta.

Va :o varför det för? :o<3



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-06-02 @ 19:40:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback