NY HEADER!

Datum & tid: 2009-06-20 - 13:39:32 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Jag är lite stolt över mig själv som har gjort en header själv! Haha, har alltid fått hjälp av andra innan, men nu jäklar klarade jag det själv! HAH! Men nu ska jag bara hitta en bakgrund som passar... Hmm!

Emmi, din kommentar gjorde min dag + att jag fick tårar i ögonen! Right back at ya! <3 Äääälskar dig!
 
"Jag saknar dig också gumman!
Jag trodde inte vi skulle stå varandra så pass nära som vi gör nu,
du förstår mig helt och hållet oh finns där för mig alltid! Tak darling!<3

Längtar tills jag kommer hem så vi kan ses!
Älskar dig!<3<3"


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

VAd fiiin header ! :D duktig du ääär



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-06-20 @ 15:18:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback