NY DATOR IMORGON?

Datum & tid: 2009-06-26 - 23:18:21 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Jag tror nog att jag ska köpa min nya dator imorgon i Sickla tror jag, Min andra är ju helt slut alltså! Skärmen är död, har haft den i 4 år snart, tror jag? Så den enda som behövs göra är att flytta över mina bilder från min gamla dator till min nya eller Henriks externa. Annars blir det bara att sola på balkongen om ingen vill följa med till Eriksdalsbadet? Kanske kan fika där eller något Lotta?

Juste, smsade Henrik förut när jag var på väg till Jonas, men han svarade inte. Så blev lite orolig eftersom att de skulle köra iallafall 20 mil. Och när jag smsade så hade de åkt för 3 ½ tim sedan.
Men han ringde sen iallafall och sa att det hade gått bra och att det verkade trevligt. Sedan ringde han för inte så länge sen och lät jätteglad för att han hade det så roligt! Är glad för hans skull. Vill också dra iväg på en sådan där grej!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback