LITE POSITIVT

Datum & tid: 2009-06-03 - 19:20:54 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Yes, nu börjar det iallafall likna något! Och jag hoppas att det håller sig eller blir bättre!
Nu är jag gladare, bara det inte regnar på min ENDA student så är jag nöjd!

Ååh, jag är så himla sugen på att fixa mina naglar nu!! Men jag ska spara mig tills imorgon! Ska gå och lägga mig tidigt så att det går snabbt.
Idag efter provjobbandet hämtade mamma mig och åkte hem. Hann vara hemma i en halv timma och sedan till Sickla. Vi åkte till Nacka Forum och hittade ett par jättesnygga trekvarts byxor till Henrik! Kommer bild sen kanske ;)

Så nu sitter jag här i min ensamhet och ska kanske äta något snart, men jag känner inte för något.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback