GÅRDAGEN...

Datum & tid: 2009-06-12 - 10:08:35 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Tatueringen:
Det gick hur bra som helst, kom dit och sa ungefär hur jag ville ha den och de skulle skissa på en tills på tisdag.
Så på tisdag ska jag gå dit och titta på den och sedan blir det att tatuera sig den 26/6!! Längtar!

Lägenheten:
Det var den bästa hittills! Den var riktigt fin och stor var den också för att vara en tvåa. Området var också väldigt mysigt, men ändå så kände man att man inte ville gå där själv om man kom hem sent på kvällen. Men han som bodde där sa att det är ett lugnt område. Problemet är bara att vi låg på 31 plats så det är ingen idé, men vi har tackat "ja" iallafall!

Davids "kalas":
Det var jättemysigt, men jag var verkligen jättetrött! Helt sjukt, efter att vi hade varit och hämtat kläder oss Henrik och kommit tillbaka igen så gick vi in i mitt rum och tittade på tv och somnade!
Vaknade av när alla var på väg att gå, då väckte mamma mig. Haha helt sjukt, kände mig verkligen otrevlig...
Sedan när de hade gått (men mormor och morfar var kvar) så satte vi oss och drack té och åt mackor! MUMS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback