FÄRGAR HÅRET

Datum & tid: 2009-06-09 - 13:18:10 ▼ Kategori: 3 Kommentarer
Har precis lagt i färgen i håret, man känner sig verkligen jättesnygg! Hahaha.
Jag håller på att göra ljusa slingor, såg att utväxten började komma, så jag kände att det
var dags att göra det nu.



Idag har jag varit och kört David till Ågesta Gården och sedan tillbaka hem för att åka till Globen och beställa linserna och glasögonen. Det blev ett par rööööda, riktigt fräcka! Det var inte billigt kan jag säga! Tror det gick på 5500 sammanlagt...

Idag ska jag hem till farmor och umgås med henne samt hjälpa henne att passa William. Lena och pappa skulle på någon middag av något slag. Vet inte hur länge jag stannar om det blir tills på torsdag eller tills imorgon.
För i helgen ska jag på Trosa marknad med Henrik och hans kompisar (som vi har planerat länge) för att dricka och prata lite och sedan ev grillkväll! MYSIGT!

Kommentarer
Emmi

Saknar dig också gumman! =( <3

Haha, har bara varit på stranden en gång och sedan inge mer i solen.. Men det kommer bli mer av det nu de resterande dagarna.. :) Men neger, hahah jag hoppas på det i alla fall.. :D

Puss puss !!! <3 <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-06-09 @ 14:21:17
Emmi

Jaa det gör jag också darling !!

Men vadå ska du jobba på kondis och inte i bageriet?

Hahha, tråkigt? Det är ju fett kul.. :P

Haha, pappa o farmor tyckte jag fick färg igår på stranden, men inte jag.. ;)



Puss<3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-06-09 @ 14:38:57
Emmi

Hahah, jaa men eller hur.. :P

Men det tror jag inte.. Isåfall skulle vi tröttnat nu efter 3 år ;)

Jaa det gör vi lätt ! :P



Puss <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-06-09 @ 14:53:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback