VAD ÄR DET HÄR?

Datum & tid: 2009-07-09 - 09:59:20 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Ja, jag är hemma idag. Jag mådde så himla illa imorse när jag vaknade så det var hemskt!
Jag gick till toan och skulle göra mig iordning, men det blev inte som planerat.
Ringde till jobbet och sjukanmälde mig och nu har jag gått upp. Har precis fått i mig frukost, så
det är skönt.

Jag har vaknat flera gånger inatt och tänkt på våran lägenhet, det är fortfarande lite overkligt.
Snart ska jag börja med att skriva vad vi vill ha kvar i lägenheten och vad vi ska köpa sen.

Igår sa mamma att vi skulle fira det med champange, men det blev en massa godis istället!
Så tack så mycket mamma för allt hjälp, och tack mormor som hittade annonsen!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback