UPDATE FRÅN OSS LÄGENHETEN

Datum & tid: 2009-07-29 - 17:55:59 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Nu sitter vi i lägenheten och allting är uppe! Bara lite små saker som ska fixas nu.
Jobbet gick bra idag, var jätteseg idag, var till och med så att personalen frågade hur det var. Men det gick som sagt bra, men långsamt eftersom att man hade saker att se fram emot efter jobbet.

Efter jobbet åkte jag till Globen och hämtade mina linser och sedan hem till mamma för att lämna massa saker på återvinningen. Var riktigt mysigt att träffa mamma igen, har saknat henne!




Packade massor med saker till lägenheten som mikro,smink osv. När vi kom hem (till mig och Henrik) så hade han fixat med tv och internet + att han hade köpt vattenkokare och stekpanna. Känns så himla bra nu, min största önskan är att vi skulle äga den och göra vad vi ville. Så jag håller tummarna för att det kanske kan bli så!

Snart kommer mormor och morfar, och då får jag godis som jag "beställde", hehe!

Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

jag har inga bilder just nu :p hahah :D de är på digitalkameran och jag har ingen sladd :(



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-07-29 @ 18:03:50
Anonym

Riktigt, riktigt roligt med lägenheten för er.

Inflyttningen gick som smör antar jag,,,,,

Jädrar vad ni kommer att sova gott ikväll.

I den egna lägenheten...

Lycka till...

Lisa



Blogg: http://lsalindberg.blogg.se/
2009-07-29 @ 22:08:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback