THÅSTRÖM KONSERT + AMERIKANSK AFTON

Datum & tid: 2009-07-05 - 11:26:05 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Nu tänkte jag berätta om dagarna jag inte har skrivit om...

Thåström konserten var något som jag verkligen såg fram emot för Henriks skull. Det är en utav hans idoler och har inte sett honom live, så jag köpte biljetter till oss för att kunna se den.
Innan vi åkte fick jag jätteont i magen, men jag tänkte att det skulle kunna gå över. Men icke! När vi kom dit träffade vi P och Cristine, kände mig verkligen otrevlig för att jag inte sa så mycket. Men jag hade verkligen så himla ont i magen. Sedan började den svullna upp så att jag verkligen såg gravid ut.
Vi var där i nästan 2 tim innan det var Thåström som spelade, vi såg 3 låtar sedan mådde jag så dåligt att vi åkte hem.
Sprang in till toan och spydde och gick sedan och la mig. Den natten sov jag 5 tim högst! Det är verkligen det värsta jag har varit med om! Hann dock/orkade inte ta så mycket bilder...




Amerikanska aftonen hos mina kusiner var riktigt mysig!
Innan vi åkte dit åkte vi och hämtade lite grejer i Bromma och sedan åkte vi till SKHLM för att titta på en kjol till mig, men det slutade med 3 tröjor till Henrik istället! Haha.
Sedan åkte vi hem och gjorde oss iordning, bar sedan av till kusinerna! Precis när vi kommer började det regna, det var sjukt mycket. Har inte sett så mycket på länge! Efter 10 min var det klarblå himmel igen... Hallå?

De hade gjort ett sådant himla bra jobb, så himla mycket mat kändes det som, och gott var det också. Efterrätten var riktigt god och fin, så jag var tvungen att ta kort på dem.
Det var en riktigt trevlig kväll, alltid lika trevligt med min släkt och vänner! Och min svullna mage!?!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback