SEGT EFTER JOBBET

Datum & tid: 2009-07-17 - 18:41:56 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Jag är så himla seg nu, det är nog bara för att man slappnar av för att det är helg och man får sova ut.
Men det blir nog bättre när jag börjar fixa iordning mig till Ida.
Det ska bli riktigt mysigt, världens bästa Emily kommer också. Så då blir det ännu bättre! Synd bara att inte Lotta kunde komma, skulle vara roligt. Men vi ska hitta på något snarast! 

Fick mail av den svarta kattungen som jag skrev om, och han var lite osäker för det var någon som ev skulle köpa båda.
Så vi får se hur det blir, annars blir det den andra lilla sötnosen! Den ska heta Billy eller Mio (förlåt Emily).
Hjälp mig, hur ska jag göra. Känns som att jag gillar den bruna mer men att den svarta är sötare..



Kommentarer
Mamma

Jag håller på den vi såg först, den är ursöt. Tror att den skulle passa att heta Morre. ; ) Ska få bilder snart, hon hade mailat fel...



Ha så kul ikväll



Pusss



Mamsen



2009-07-17 @ 20:36:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback