ROLIG DAG PÅ JOBBET!

Datum & tid: 2009-07-07 - 18:58:31 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Dagen på jobbet har varit riktigt roligt, iallfall efter frukost! Jag och Emily retades med varandra som vanligt, haha!
Efter jobbet åkte jag hem för att sedan handla med Henrik till mammas middag. Vi gjorde både förrätt och varmrätt och ska snart börja på efterrätten! MUMS!

Det blev rotfrukter i ugn med Bellas grekiska köttbiffar och tzazikii (stavning?), det blev riktigt bra, men lite för lite rotfrukter kanske... Men mamma blev riktigt glad, hon får allting serverat och behöver inte göra någonting!

Juste, fick reda på av mamma att hon har bokat tid för visning imorgon på en lägenhet i Stureby. Problemet är bara att jag har sett fram emot en mysig dag i stan med Emily, men det får bli på torsdag kanske gumman? :(

Nu ska jag leta lite jobb och lägenheter!


Kommentarer
Mamma

Tusen tack för en supergod och mysig middag igårkväll. I love you, underbara dotter !!



2009-07-08 @ 11:28:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback