LÅNG DAG

Datum & tid: 2009-07-27 - 19:07:01 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Hej hej hallå bloggen!
Jag kommer inte skriva så mycket idag, är så himla trött så det är sjukt! Jag somnade halv 12 igår och upp klockan 05.00.

Fick bara lust att ladda upp den, saknar!

Idag har det iallafall gått bra på jobbet, Emliy kom inte som jag hade sett fram emot. Men hoppas att vi får ses snart!
Henrik var gullig och körde hem min moppe för att jag skulle på arbetsintervju efter jobbet inne i stan som ni vet.
Det gick riktigt bra föresten! Men jag kände redan från att jag klev in att jag inte skulle trivas. Han var jättetrevlig och allting, men jag kände mig inte hemma på något sätt. Och jag skulle behöva slita arslet av mig (ursäkte språket) om jag skulle ha det jobbet. ALLTING är nytt, så jag ska planera allting och göra allting själv!

Men men, det blir nog bra till slut. Efter jobbet åkte jag och handlade lite, blev korv stroganof med ris, mums. Sedan lite gott också, hihi!
Nu sitter vi och tittar på tv och halvsover i soffan... Ska vara lite social,hehe.

Kommentarer
Emmi

Nee jag kom inte eftersom jag inte ens skulle ha jobbat!

Jag blev sjukt irriterad när man vaknar hela morgonen utav samtal och sms utav er alla på jobbet.

LÅT MIG SOVA NÄR JAG INTE SKA JOBBA!!!



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-07-28 @ 14:55:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback