HELG!

Datum & tid: 2009-07-17 - 15:51:48 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag har nog varit den bästa dagen på jobbet, hade det riktigt trevligt och det är nu man
börja lära känna alla lite mer och pratar mer.
Sedan vid lunch så kom Lotta och hälsade på, hon jobbar i slakthusområdet också! Det var jätteroligt att se henne, förstår nu att jag verkligen saknar henne :)
Så det har varit en riktigt bra dag förutom
att två stycken klagade på en grej... Men men.

Idag blir det chillkväll hos Ida, det ska bli mysigt! Får se om vi åker till pappa idag eller imorogn föresten. Han skulle ringa, men jag ska ringa honom efter middagen om han inte har ringt.

Nu ska jag ta något att äta för jag är jättehungrig!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback