DET BLIR SOM VI TRODDE

Datum & tid: 2009-07-28 - 18:03:44 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Vi kommer att flytta in så fort vi får in sängen i lägenheten!
Vi var iallafall och hämtade nycklarna idag, så sedan ska vi åka och lämna saker som vi har köpt! Längtar!
Och jag längtar ännu mer tills katten kan komma in också, myspys.

Idag har jag iallfall jobbat, gick bra som vanligt förutom att en person kan vara lite för mycket ibland och att jag har gått runt och tänkt på Carro hela dagen idag (och igår) som känns jobbigt...
Menjag säger ifrån så det är lugnt. Jobbade över idag och sedan raka vägen hem för att göra mig iordning för att sedan hämta nycklarna.

Efter nyckelhämtningen åkte vi och handlade lite mat och små grejer till lägenheten. Så nu ska vi äta och sedan blir det av att åka och flytta massor med grejer! WOHOO!

Kommentarer
Sandra

Det var riktigt mysigt :)



Blogg: http://lillsazza.blogg.se/
2009-07-29 @ 00:24:09
Emmi

Varför tar du allt så personligt?

Jag menade alla på jobbet, inte specifikt dig !



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-07-29 @ 13:37:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback