ALLT I ETT

Datum & tid: 2009-07-16 - 16:07:01 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
NU ÄR DET KLART FÖR INFLYTTNING 14/7

Nu har vi skrivit kontraktet till lägenheten! Minst ett år ska vi hyra den, så himla skönt. Plus att vi får måla om i vardagsrummet oom vi vill till t.ex vitt! Det är nog det första jag skulle vilja göra, har så mycket tankar och ideér som jag vill göra. Ska blir så skönt när allt är klart och vi kan flytta in. Bara fast anställning som saknas!


Gårdagen hos pappa var okej, början av eftermiddagen var väl sådär, men sen blev det bättre. Plockade blåbär med William och gjorde små blåbärspajer! Det var riktigt mysigt, det är skönt att träffa honom för han är alltid glad mot en och man glömmer allt det dåliga för stunden.

På vägen hem köpte vi kinamat, jag tog wook. Riktigt gott, har börjat att bli sugen på det mer och mer nu. När vi hade ätit var jag så himla trött, för det blev bara 4 tim sömn natten innnan. 

Det blev ett långt inlägg UTAN bilder... Lite tråkigt, men jag ska ladda upp en bild fårn jobbet sen, hehe. Och sedan blir det lite bättre bilder på lägenheten!



HÄRLIG DAG 15/7

Idag har det varit en riktigt bra dag, jag bara kände det imorse! 
Det gick bra att köra,gick bra på jobbet fast än vi var 1 kort,handlat saker hem och fixat med linserna. Så skönt!

Jag tänkte ladda upp lite bilder på lägenheten så att ni får se den nu!



BILDER PÅ LÄGENHETEN 15/7








NU HAR JAG BESTÄMT MIG 15/7


Nu har jag bestämt mig, jag ska köpa ny katt... Känns inge bra att stänga in Herman fast att jag verkligen vill att han ska bo hos oss för han är så homla charmig! Känns jättejobbigt, men jag tänker på hans bästa. Som sagt, vill inte stänga in honom i ett år (minst) när han är van vid att vara ute.
Så när jag sa det till mamma och Jörgen så började de leta på en gång och skickade en massa länkar. 
De hittade den sötaste kattunge jag har sett, så mamma har ringt och lämnat medelande om att hon var intresserad. Så får se hur det blir, måste prata med Natalie också sen om hur det blir när jag vet.

Nu ska vi gå och lägga oss, känner att jag behöver sömn.
Imorgon vet jag inte var som händer, får se efter jobbet vad som kan hända. Emily kommer imorgon , wohoo!!



OVANLIGT... 16/7

Det har verkligen varit ovanligt stressigt idag på jobbet... Ibörjan var det som vanligt, sen efter lunch var det helt plötsligt hur mycket som helst! Men det gick bra, jobbade en 15 min extra.

Fick min lönespec idag och det står att jag högst kan jobba i 40 tim, men jag jobbade i 43 tim... Måste prata med mamma om det där sen.

JUSTE! Mamma smsade mig idag på jobbet och sa att kattungen (som är på bilden lite längre ner) är våran! YES! Hihi.


La inte upp ALLA inlägg, men det mest intressanta iallafall.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback