Övningskört!

Datum & tid: 2009-01-20 - 22:01:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Kom precis hem från en liten runda med bilen.
Det var riktigt halt ute när vi var på väg till parkeringen men vi chansade på att det kanske skulle vara bättre där.
När vi kom till parkeringen så vågade inte mamma släppa och låta mig köra för att det var en aning halt där + att det var några bilar kvar. Men vi åkte runt lite och kom tillbaka sen och då fick jag köra!
Fick bara två motorstopp den här gången, haha *stolt*! Så det gick faktiskt bra, det är riktigt roligt!
Längtar tills att jag kan lite mer så att jag kan få komma ut i trafiken lite !
Tack för idag mamma <3


Jag hoppas på att att jag kommer att få post imorgon, så att jag kan få min mobil snart.. Den kan behövas.
Imorgon blir det mys! Mamma ska sova hos Jörgen så det blir jag,brorsan och Henrik som blir hemma själva.
Ska hitta på något gott att äta och köpa massor med gott hem, hihi!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback