Myskväll igår, 21/1

Datum & tid: 2009-01-22 - 17:34:12 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Igår var en mysig dag!
På samhällslektionen pkte vi till Flemmingsbergs tingsrätt och tittade på en rättegång. Det var riktigt intressant faktiskt, men det slutade med att de stängde dörrarna så vi fick åka hem.
När jag kom hem hade jag fått mitt avtal från The Phone House om Tele2/Comviq och där stod det att man var tungen att lämna in det underskrivna avtalet och sedan få mobilen när de har den på lager.. Så jag blev sur och åkte till The Phone House i Globen men de kunde inte göra någonting.. Så jag,Henrik och brorsan gick ner och handlade mysgrejer och åkte hem där Henrik hyrde en film som vi tittade på efter maten jag hade gjort!
Så det var en riktigt lyckad kväll iallafall!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback