MUMS!

Datum & tid: 2009-01-15 - 17:04:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Snart kommer mamma hem och då ska vi göra pannkakor! Det var så himla länge sen jag åt det, iallafall "mormors pannkakor". Mmmmmmmmmmm jag blir hungrig bara jag tänker på det! Hihi..



Iallafall så är mina ögon inte lika svullna längre, så det blir skolan imorgon!!  Jag har inte gjort någonting idag, bara suttit vid tv:n och tittat på MTV och lullat runt på internet.
Hatar att sitta hemma, mycket roligare att vara i skolan och göra något och träffa sina kompisar.
Vi ska iallafall göra glass imorgon, vi står även på tårtor. Det kommer gå skitbra! Hörde att min bagargrupp hade gjort créme caramell och den blev jättebra!
Tycker att det är tråkigt att inte alla kan vara sams i gruppen men vad ska man göra? Jag har gjort det jag har kunnat ett antal gånger, och det sista som hände var DROPPEN! Så nu får det vara som det är.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback