Måndag!

Datum & tid: 2009-01-05 - 21:00:37 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Som sagt, jag har varit med min kusin inne i stan idag!
Det var mysigt att bara gå runt och titta lite. Skulle titta efter en present till pappa som fyller år snart, men jag hittade inte det jag sökte. Så jag kom hem med lite trosor. Till mig alltså! Hehe.
Pernilla hittade en jättefin t-shirt som jag trodde att hon skulle passa i och det gjorde hon!
När vi kom hem till mig så bakade vi scones och åt det till lunch med mamma. Eftersom att Pernilla har körkort så hjälpte hon mig med körkortsteorin, det gick bra. Efter det satt vi och tittade på Mamma Mia! Den är så himla bra, tröttnar aldrig på den!
Sen kom Henrik och lämnade bilen och stannade en liten stund, sen åkte Pernilla och han hem.
Så nu sitter jag hemma med mamma,brorsan,Herman och Wille. Det är mysigt att bara vi, men jag är så van att Henrik ska vara här så det känns tomt också...

Bilderna från idag!:


Kommentarer
Anonym

Var med i tävlingen som är i min blogg. Priset är den nya mascaran från Max Factor värde 175 kronor. Mvh Yasmin



2009-01-05 @ 22:00:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback