Lördag

Datum & tid: 2009-01-17 - 22:15:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej allihopa!
Är fortfarande sjuk, usch det är verkligen jobbigt. Det har gått över i ögonen men har även feber,s¨himla ont i halsen och täppt i näsan..
Men jag kände idag att jag inte bara kan sitta hemma, jag måste ut och få frisk luft. Så jag,mamma,David.Henrik blev hämtade av Jörgen och sen åkte vi till Hellasgården och gick en promenad på isen och sen åt vi lunch där också. Det var riktigt skönt att komma ut.
När vi kom hem gick jag och Henrik och vilade, sedan åkte han till Hölö för att träffa P. Så efter att han hade gått så somnade jag och sov i ungefär 2 tim... Så nu sitter jag och tittar på en film på 5:an med familjen.
Efter filmen kommer jag nog gå och lägga mig om inte tidigare.. Haha!
Skriver mer imorgon..!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback