LITE NYTT

Datum & tid: 2009-01-31 - 14:10:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej..
Vaknade av väckarklockan idag vid kvart över 5 för att åka till jobbet. Mådde verkligen inge bra imorse, men jag orkade upp och åkte. Det ingen rolig lek på jobbet med att gå runt och hosta och allt, men det gick väl bra ändå.
När jag kom hem så satte jag mig och åt lunch, sen tittade jag på tv.
Färgade håret igår också, kommer lite bilder senare..
Nu sitter jag och väntar på när man får reda på när man ska åka in till stan och träffa alla. Emily följer inte med, hpn hade inga pengar...
Nej nu ska jag ta en liten tupplur och sen ska jag väl börja göra mig iordning, jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig. Just nu känner jag inte för allt det här pga allt som har hänt, men det ska bli skönt att få tänka på något annat.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback