Helgen

Datum & tid: 2009-01-26 - 10:21:48 ▼ Kategori: 3 Kommentarer
Det har verkligen varit en jättemysig helg hemma hos pappa!
I fredags slutade jag tidigare så jag hann med en tidigare buss hem, och när jag kom hem var pappa hemma med huvudvärk...
Sedan när hela familjen var hemma åt vi tacos! MUMS! Jag tröttnar aldrig på det, skulle kunna äta det varje dag!

Lördagen, då visste jag att vi skulle på teater, bara tjejerna. Så jag,farmor,Lena,Barbro,Carina,Pernilla och Sandra möttes upp inne i stan för att äta på Tiramisú. Det var hur gott som helst! Jag tog kyckling och kantarellsås m. potatisgratäng, och till efterrätt tog jag apelsinpannacotta!
Sedan var det dags att dra sig iväg till teatern, My fair lady som gick på Oscars teatern. Det är en utav de bästa som jag har sett! Jag skrattade så att jag grät och så att jag fick ont!


Söndagen var en lugn dag, ni vet som söndagar brukar vara.. Tog en långpromenad och pluggade lite på både relegion och körkortsboken. Kände mer och mer hur jag saknade Henrik. Har inte träffat honom sedan i torsdags, så det ska bli skönt att träffa honom igen idag!

Idag är det skola!! Skönt att få träffa kompisarna igen. + Att jag måste höra om jag kan få svaren så att jag kanske hinner plugga till naturkunskapen..

Kommentarer
Ida

Hörru "Gumman". Du vet mycket väl att det hela började när du inte kom på min fest. Ha! Okej, så allt handlar om en bokstav på pea? mm.. Det låter supertroligt!



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-01-26 @ 19:16:15
Ida

+ Att jag sa fan inte att det "inte fanns plats för det" .. Jag sa att vi inte hade umgåtts på lovet & tog de som jag träffat mest under lovet. Isnfl är det hon som ljuger, kan kopiera hela konversationen här.



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-01-26 @ 19:18:39
Ida

Så du säger helt seriöst att jag inte tänker på mina vänner? HAHAHA. Det var fan det dummaste jag hört. Du kan ju fråga vem som helst utav mina närmaste vänner!



Fine att du gjorde ett val, men du nekar att DU sa att jag inte skulle bjuda henne. Och det vet både jag och andra som hört det. DÄRFÖR blev jag irriterad och det har jag all rätt att bli.



PUNKT. Pallar inte slösa mer energi på detta nu.



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-01-27 @ 10:00:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback