Fredag!

Datum & tid: 2009-01-02 - 13:52:25 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Måste bara säga igen att det här nyåret har varit det bästa! Tack för allt!
Igår så tog jag och Henrik det bara lugnt, det var verkligen skönt att bara vara. Fick frukost på sängen<33 
Sedan är ju jag som jag är och plockade undan allting (nästan) från dagen innan.
Annars har vi bara slappat och tagit det lugnt, har alltså inte så speciellt mycket att berätta, hehe.
Idag vaknade jag med världens ryggvärk.. Kändes som att jag hade växtvärk i hela ryggen. Det var hemskt. Vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om för att det gjorde så ont. Men nu är det faktiskt bra.. Har tagit en Ipren ifall att .
Jag har också städat klart allting så att det är fint tills mamma kommer hem idag! Saknar henne så himla mycket!
+ att hon sa att hon skulle sova hos Jörgen idag så då passade jag på att följa med Henrik till Hölö, det ska blir mysigt!
Men sen skickade hon ett sms och sa att hon skulle åka hem ändå, så jag kommer inte att få träffa henne förns på söndag...
Och idag åker pappa och gänget hem ifrån Skåne också så jag kommer inte att få träffa dem heller, men jag tänkte åka till dem på Tisdag-Onsdag. Får se hur det blir.

Gud jag tänkte på det imorse... Det är liksom VårTerminen kvar nu bara.. sen börjar vi jobba!!! Det är helt sjukt att det har gått så himla fort! Jag har knappt hunnit känna att jag går i trean. Har lite ångest över att jobba 5 dagar i veckan när vi slutar, men ändå ska det bli skönt att kunna klara sig själv.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback