Dålig på uppdatering!

Datum & tid: 2009-01-28 - 15:30:12 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp!
Jag skrev senast i måndags (?), det får bli bättring!
I måndags sov jag hos Henrik, vi åt gott och tittade på film. Skönt att bara ta det lugnt och bara vara! Igår kände jag mig sådär i halsen, hade hostat hela natten men men.
Sov hos Henrik från igår till idag, sista dagen jag får träffa honom på 2 veckor.. Det är ganska jobbigt men det kommer nog att gå bra! Jag hoppas på att min mobil kommer nästa vecka!!! Den har inte kommit..
Imorse iallafall kände jag mig inte bra alls, näsan bara rann och hostade konstant! Men pallrade mig till skolan iallafall.
Idag har vi haft bild och samhälle, det var roligt på bilden, ska bara hitta på något mer att måla på min måling. Från samhälle fick vi gå tidigare som komp för att vi gick över tiden när vi var i Flempan.
Efter skolan bestämde jag mig för att klippa mig, det var säkert ett halvår sedan! Så nu är man nyklippt och sjuk..
Mår verkligen inge bra alls.. Usch jag hatar det här! + Att imorgon ska jag upp halv 5 för att vara vid skolan vid kvart över 5. Sedan bär det av till Kristiansstad! Jag,Emily och Jossan! Haha, det kommer bli kaos (på ett bra sätt).
Aja får se om Emily kommer hit senare eller om hon ska åka hemifrån.. Någon Therese dissade ju! ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback