Bageri idag!

Datum & tid: 2009-01-22 - 17:46:38 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Hej läsare!
Idag har jag,Carro och Daniel varit ensamma i våran grupp. Den här veckan har vi choklad, men jag var inte så pepp på det imorse men sen kom vi igång!
Eftersom att det var något fel på ventilationen i chokladrummet så fick vi stå uppe i bageriet på marmor bordet. Det blev bara jag och Carro som stod och gjorde praliner där. Det var rikitgt skönt faktiskt, men saknade att ha Lotta där.
Pralinerna blev RIKTIGT bra och fina! MUMS!
I slutet av lektionen så berättade Kjell och Janne att det blir Kristiansstad ändå! Jag får se om jag vill åka, jag vill väl åka men inte söka in dit..

Mina:


Carros:


Efter skolan åkte jag och Carro till Kärrtorp och soooooolade! Det var riktigt skönt, man känner sig så blek de här årstiderna. Så det är ett tips att göra!
+ Att jag kanske ska övningsköra idag med mamma! Får se efter maten om hon orkar .

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback