19 Januari 2009

Datum & tid: 2009-01-19 - 09:21:33 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

                                                                     Såhär känner jag mig just nu...


Jahapp, då är man hemma idag också... Imorgon kommer jag att gå till skolan! Jag orkar inte vara hemma längre.
Men idag rinner min näsa och jag kan knappt svälja , så jag vill inte gå runt och snora direkt..
Jag får väl sitta här hemma och vänta på att posten ska komma för att se om mitt avtal har kommit ! Hihi! Sen är det inte långt kvar tills min mobil kommer.. Längtar verkligen, för nu när folk ringer till min mobil så ringer det inte.. Så jag behöver verkligen en ny!
Aja nog om det här!
Hoppas att ni alla läsare får en bra dag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback