PLUGG,PLUGG OCH ÅTER PLUGG!

Datum & tid: 2009-02-09 - 17:22:48 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Helgen har varit bra :) Söndagen var mysigast. En prommenad i skogen med pappa och bröderna. Riktigt mysigt!
Jag skulle ladda upp bilderna om min dator kunde ta emot mobilen..

Iallafall, skolanidag var bra. Jag kom till skolan en tim tidigt för att bussarna från pappa går lite konstigt. Så jag satt och pluggade till naturkunskapen och till samhällskunskaps provet på onsdag.
Fick alla rätt på naturkunskapsprovet, så jag känner mig riktigt nöjd! Och nu har jag suttit och pluggat på samhälle sedan jag kom hem. Det är rätt lätt, men frågan är hur våran "underbara" lärare kommer lägga upp det..
Men men, idag ska iallafall jag plugga lite till sedan kommer Henrik hit! Har inte träffat honom sedan i fredags så det ska blir mysigt.. Har inte träffat honom så mycket på sistone!
+ Att det börjar bli allt mer bättre i skolan med allt som har hänt så det känns skönt :)

Nu ska jag plugga vidare!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback