INGEN ORK!

Datum & tid: 2009-02-24 - 05:02:26 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Klockan är nu 05.00 på morgonen (natten?) och jag ska åka och praktisera. Jag är van att gå upp såhär tidigt, men jag har ingen ork + att jag inte vet hur det kommer att blir där.. 
Känns lite B att göra det på lovet, men jag är nästan tvungen till det om jag ska med till Orsa v.12..
Är iallafall inte så pepp + att jag glömde att fråga vilken ingång man ska gå in i när man kommer samt hur det är med maten.. Men men jag tog iallafall med mig en matlåda så får vi se hur det blir.
+ Att Herman inte har varit så rolig på morgonen! 1 tim kvar att sova kunde man glömma, han hoppade upp på handtaget en gång på min dörr, så skickade jag ut honom. Men har har fortsatt på mammas. IRRITERANDE!
Aja,jag hoppas att det blir roligt och att dagen går snabbt, och fram för allt att jag trivs! Sen får vi se om jag och Henrik hittar på något mysigt :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback