FETIS DAGEN, MY GOD!

Datum & tid: 2009-02-24 - 15:32:02 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Semlor semlor och åter semlor idag!! Jag har stått från 06.00 - 14.45 och gjorde ENDAST semlor! Helt sjukt, det tog aldrig slut. Och när jag gick hade de säkert 3-4 stick kvar med semlebullar!
Jag hade jobbat så bra så jag fick med mig semlor hem, en till mig,mamma och Henrik (?). Tog 3 st iallafall.
Får se om jag hittar på något idag med Henrik, han skulle tydligen gymma och grejer .. Kanske åker till honom sen, men det beror på hur bussarna går och hur tidigt jag måste upp.
Jag måste börja träna!! Vem är på att börja träna med mig? Vill ha någon att träna med..


Kommentarer
Madeleine

Jag vill börja träna med dig...nu kommer jag att ha tid för det ! Puss // Mamsen



2009-02-24 @ 16:21:33
BELLa

Ja det tycker jag verkligen, gymma! Eller simma :)

Puss!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-02-24 @ 16:22:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback