BESÖK + SKOLA!

Datum & tid: 2009-02-10 - 15:06:28 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Sitter i skolan nu på livsmedelskunskapen och vi har precis fått info om slutprovet och det teoretiska provet i bageri.
Är lite smått nervös faktiskt, men jag vet att det kommer att gå bra med våran grupp.
Besöket idag gick jättebra! Blev riktigt inspererad och jag vet nu att det är tårtor som jag vill arbeta mest med. Man kan göra så himla mycket olika saker,former m.m. Så efter besöket åkte vi och åt lunch och sedan till skolan. Jag tror nog att Carro och Lotta blev ganska irriterade på mig och Therese, haha! Vi var riktigt flummiga. Bilder på det kommer sen!

Så nu sitter jag här, Henrik kommer och hämtar mig sen och då ska vi åka och handla för att senare åka hem och göra middagen klar till mamma :) Tydligen ska jag dammsuga också, det dög tydligen inte bara med middag... hehe!


Kommentarer
Madeleine

Vad gör man inte för sin underbara mamma !! ler



Vad blir det för gott, är riktigt nyfiken ?



2009-02-10 @ 15:41:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback