UNDERBAR NATT.....

Datum & tid: 2009-08-21 - 10:40:41 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Godmorgon bloggen!
Gårdagen med Lotta,Carro och Henrik på Grönan var så himla rolig!!
Har inte haft så roligt på länge, riktigt kul! Tyvärr har jag inga bilder...

Natten var inte lika rolig... Igår på Grönan fick jag världens skavsår
på lilltån, men jag tänkte inte mer på det. Det brukar man ju få.
Men inat vaknade jag av hur det dunkade, jag kunde inte ens lägga ner foten
på sängen utan att det gjorde ont. Så jag haltade upp och tvättade rent det.
Grät och pinade mig själv till att sova. Tillslut smsade jag Carro och sa att
jag inte kunde följa med och simma och att jag hellre är hemma och hoppas
på att det blir bättre tills ikväll. FAN!!!! Jag hade sett fram emot att simma :(

Nu ska vi äta frukost!!
Och häär kommer Lottas nya blogg!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback