TRÖTTARE HAR JAG ALDRIG VARIT.

Datum & tid: 2009-08-24 - 21:02:37 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej bloggen. ledsen för dålig uppdatering...
Men jag har inte haft någon ork, jag sov 4 tim inatt för att jag var så nervös.
Sedan upp för att åka till jobbet.
Jobbet gick riktigt segt, det gick inte så bra med Sommartårtorna ( gelésyra+gelé är inte min grej)
men sälvklart hade Stefan lagt undan en beställning med just den tårtan för att jag skulle öva.
Haha, herregud. Men det gick bra med de sista!


Sommartårtan, otroligt tålamodskrävande....
Men den är otroligt god!


Efter jobbet åkte jag till Gateau och hämtade skor,lås och fixade med min lön.
Lämnade en liten grej i Emilys skåp, ingenting speciellt, men det kan vara en bra star på dagen :)

Nu ska vi titta lite på tv och sedan ska vi lägga oss och jag hoppas på
en god natt sömn!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback