THE VOICE!!

Datum & tid: 2009-08-15 - 19:50:16 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
RÖSTA PÅ MIN BLOGG!

Herregud, jag har helt glömt bort att det är The Voice idag!
Hade jättegärna velat gått, men känns nästan som att man har växt ifrån det där med att
dricka sig full och stå och trängas med fjortisar. Mjaa, vet inte riktigt om jag är på det humöret,
fram för allt inte när det är så här dåligt väder...


"Bild från The Voice 08"

Känns lite tråkigt, det har varit som en tradition att gå på The Voice.
Men just nu känner jag att jag hellre sitter hemma och myser med Hennrik
och Sickan med mina mystofflor och en varmt kopp med skåneté!

Vi ska kanske åka till Jonas och Ida senare som är kattvakt åt Anna och Nico.
Det skulle vara skitamysigt! Men känns samtidigt inge bra att lämna Sickan igen.
Vi får se hur det blir!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback