SKÖN KVÄLL!

Datum & tid: 2009-08-03 - 21:32:55 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Maten blev jättegod! Jag gjorde sekt kyckling i limejuice med klyft potatis och sås, mums säger jag bara!
Lite senare blev det té och Lotta på Liseberg, det är lie mysigt att titta på faktiskt, tycker att Allsång har gått
över styr... Det är roligare att vara där än att titta på det på tv:n.

För en liten stund sedan kom Henriks brorsa och hans kompis för att titta på lägenheten, snacka om att vi blev förvånade! Men det var trevligt, de tyckte den var "skit nice".



Nu ska vi titta på Two & A Half Men, tror nog att jag ska ta en kopp té till, har hittat min favoritsmak nu! Mango Green Tea 

Kommentarer
Anonym

Härligt att ni har fått lägenhet ! GRATTIS :D <3 hur känns de ?



Blogg: http://annalinneajoline.blogg.se/
2009-08-04 @ 00:52:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback